Wednesday, June 13, 2012

Family Angkat

     Haa entry yg ni aku nak crita pasai family angkat aku masa study kat UPM Kampus Bintulu dlu... yg canntikkk tu Anty hani..my mak angkat..sangat caring n baikkk...yg baju hijau tu Bazi n yg cik adik comey sepet tu Farzana.... Rasa rindu plak bila dah habis blajaq kat sana..ni last pic masa last day aku kat sana...anty bawak makan kat restoran sedappp..sebab anty taw aku ska makan kambing, so dia bawak mai restoran ni..






   Anak anty hani semua ada 6 orang... Batrisya.. Farzana.. Izu.. Izzati.. Aisya.. Bazi.. semua nakai2..hohoho termasuklah aku..hahahha..wohh aku xdak pic uncle,.kedak mesti korg akan ckp fuyohhh rock nya uncle..hehehhe..due to rambut dia yg panjang, mmg nampak rockk..hohohoh...

    Ni 1st time aku ada family angkat...aku sayang sgt kat anty n anak2 dia..dah mcm family sendiri..plg best kalau aku lama x balik umah anty n anty slalu tya, "maj nak makan apa?" haaa, aku ckp tringin r nak makan kambing...supppsappp....daging kambing dah ada kat dapoq..n kami pon masak sama3..best anty..pandai masak...sedap..n aku slalu tolg habiskan segala makanan..hahahha...yelah makanan kantin n fudkot kat kampus xbest...balik umah anty bedal habis2..hehehehe...

    Tgk la intake degree ni..kalau aku dpt BSBI kat UPMKB lagi, InsyaAllah aku akan jumpak lagi Anty hani n family...lebiu ketat2..hehehhe...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...