Wednesday, June 13, 2012

Da very sempoi of me :)

Assalamualaikum :)

Dah lama dah aku nak buat blog ni tp ada2 ja halangan..asyik lupa ja..asal bukak ja laptop..benda 1st aku bukak FB..pastu tweeter..lepas dah habis boring chat2 koman2 semua, laptop pun di shut down kan..di saat dah shut down tu baru laaa tringat knp aku on  laptop ni..hhuahuahua..nyanyuk betoi..so..baru hari ni aku tekad nak buat blog..walaupun tdi dah hampir lupa sbb dah bosan layan  2 benda alah tu.muahahha..so..kalau korg nak kenai aku..aku ni sempoi ja..hehehe..xdak la jns up-to-date pya org..buto IT pun iyo jugak..muahahhaha..takat simple2 bley laa..klu lbh2 tu aku pun bley hang..hohohoh...

errkkk kejap..aku ni xreti nak main blog2 ni..so aku taw tulis jelah eah apa aku rasa nak tulis..hehehe :)
okay..kalau korg nak kenai aku ni camna..aku ni sombong k..senyum pun payah..hahaha..mlawak ja..aku ni peramah..TAPI hanya dgn org aku kenai rapat..hehehe..kalau aku tak kenai..aku ni MALLLLUUUU~ hehehhe..gedikx kan..tapi mmg betoi..aku style malu dgn org aku x kenai..nak dengaq sora aku pun payah..hehehe..bkn apa..aku xreti nak sembang..n xkenai g org ni jns kuat becakap ka..ska ckp topik apa..sbb aku xreti nak start mcmna so aku akan pilih ntuk duk diam..hhehhehe..tp kalauuuuuu aku dah kenaiiiii..fuiiii, mulut ni xreti nak duk diamm..menceloteh itu ini mcm burung murai...

mak aku panggil aku makcik potpet..hohoho..sampai hati mak kan..hehehe..tp nak buat mcmna..sbb bahagia ngat duk umah, mulut ni pun sentiasa nak potpet..hehehe..bukan apa..aku nak bahagiakan suasana rumah ja..hahaha..adik aku pun xlrat nak layan aku...cuma dgn abg2 n kakak2 aku ja aku xdak la potpet ngat sbb aku jarang spend time dgn dorg..yelah..time aku kecik dorg semua dah besaq..hidup aku dgn adik2 ja dr dlu..hehehe..so kalau sehari aku x menyanyi depan adik aku kira mmg xsah..hehehe

ok dah la tu..nnt aku crita lagi sal hal lain..xdak idea..n lapaq..hohohoho..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...