Saturday, August 11, 2012

Oh Dear..SAWA

Assalamualaikum..

Well kepada rakan FB aku mesti dah taw pasal aku kecoh tentang ulaq sawa..hahaha..so rini nak kecoh kat blog plak..hehehe

Aku malas nak cakap byk..nak uplode pic ja..kejadian berlaku pada 10/08/12 Jumaat, pagi..

Berat : 20kg
Saiz   : 3 meter










Alkisahnya ulaq ni menyusup dr bawah zink, tp dia temasuk dalam jaring burung hantu..so, dia tesekat lah dalam tu..xtaw brapa lama dia dah tesekat..tp apa2 pun Alhamdulillah sebab semua ayam2 aku selamat :) mungkin Allah jaga ternakan aku dari jadi mangsa ular sebab tiap2 malam selalu aku buat shield dalam hati pelindungan dr Allah untuk reban ayam, sangkaq kucing dan rumah..InsyaAllah Allah akan pelihara dari bahaya.. :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...