Thursday, August 15, 2013

Orang laki kalau kemas umah….


Rasanya fact, laki bukan jenis pengemas..apatah lg jenis suka kemas2 umah ni..tapi if korg tgk laki tu pengemas plus suka kemas2 2 mmg bonus, calon buat jd husben laa tu..hahaha..nnt senang la dial eh tolong3 kan..tp kekdg ada jgk kategori..suka kemas2 yg nak perfectly tiptop kemas n suka kemas asal Nampak kemas kat mata dia..hahaha..

Ritu pas BBQ kat umah masa raya ke-3..dah xlarat dah time tu..so duduk kat tangga dgn bgcik..bgmin plak duk sapu umah..aku tgk je dia sapu..pastu ttba aku tya dia, laki kalau sapu sampah mmg dia xkan angkat or alihkan benda eh? Hahaha..sebabnya, ada alas kaki, dia bleh tolak tepi, lgsg x rimas skit alas tu n sapu..pastu aku ckp ni FACT bla lelaki sapu sampah kan? Hahaha..bgmin gelak ja…kira betul la tu kan? Pastu dia mop..aku tgkkk je..n sama, alas kaki tu duk tang situ jelah xgerak mana..padahal ada ja sampah habuk2..hahaha


FACT ke ni? Hahaha..kalau korang xsetuju, jgn marah aku..aku tya ja ni..kikiki..kalau korang setuju, senyummm je keh.. :D

Kain buruk yg dianaktirikan..hahaha
Bajet ala Bruno Mars abg aku sorg nih..hahaha

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...